PGZ S.A.
 

Specjalista w Dziale Inwestycji i Utrzymania Ruchu

 

Wymagania:

  • wykształcenie preferowane techniczne – budowlane,
  • znajomość branży wodno-kanalizacyjnej, CO, wentylacji.

 

Zakres zadań podstawowych:

  • przestrzeganie przepisów ustawy Prawo Budowlane i innych ustaw wymaganych do funkcjonowania Spółki w zakresie utrzymania infrastruktury (wynikających z obowiązków nałożonych na Spółkę),
  • nadzorowanie zmian w ustawie Prawo Budowlane,
  • prowadzenie i aktualizacja książek budowlanych obiektów,
  • opracowywanie harmonogramów okresowych przeglądów technicznych zaliczanych do infrastruktury,
  • przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych infrastruktury w zakresie inwestycji i remontów, ich analiza i opiniowanie, przygotowywanie dla Zarządu uzasadnienia i opłacalności poszczególnych projektów,
  • nadzór nad eksploatacją, remontami, konserwacjami oraz inwestycjami w obszarze infrastruktury,
  • nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi obsługującymi nieruchomości,
  • raportowanie stanu obiektów,
  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem w ruchu infrastruktury.

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • zróżnicowane możliwości awansu,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • pakiet świadczeń socjalnych.

 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (listu motywacyjnego i CV wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych do potrzeb rekrutacji ) do Działu Kadr i Płac Wojskowych Zakładów Motoryzacyjnych S.A. w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 262/280 lub drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@wzm.pl

Uprzejmie informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

PDF-Icon-64x64 Klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do potrzeb rekrutacji