PGZ S.A.
 

Administrator Systemu Teamcenter

 

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa systemu Teamcenter,
  • kompleksowa realizacji wdrożeń,
  • rozwiązywanie bieżących problemów systemowych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub technicznym,
  • doświadczenie min. 2 letnie w administracji systemu Teamcenter,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność tworzenia procedur i dokumentacji,
  • komunikatywność, umiejętność samodzielnego i analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • rzetelność, dokładność.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • samodzielne stanowisko,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • nowoczesne narzędzia i technologie informatyczne,
  • pakiet świadczeń socjalnych.

 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (listu motywacyjnego i CV wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych do potrzeb rekrutacji ) do Działu Kadr i Płac Wojskowych Zakładów Motoryzacyjnych S.A. w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 262/280 lub drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@wzm.pl

Uprzejmie informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

PDF-Icon-64x64 Klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do potrzeb rekrutacji